DIETA GO! SLIM – 1000, 1200, 1500 KCAL

O diecie:

Dieta rekomendowana kobietom w okresie menopauzy. Usprawnia i mobilizuje metabolizm. Jest bogata w fitohormony i antyoksydanty, wapń, potas, witaminę K i błonnik. Redukuje obrzęki, uwalnia płyny, oczyszcza i energetyzuje organizm. Przy odpowiednio dobranej kaloryczności stosowanie diety prowadzi do redukcji masy ciała.

Dlaczego kobiety przybierają na wadze w okresie menopauzy?

 

 

– brak ruchu

– zamiana tkanki mięśniowej w tłuszczową

– niewłaściwa dieta w tym preferowanie produktów bogatotłuszczowych

– nieregularne spożywanie posiłków

– wahania nastrojów

– zaburzona synteza i rozkład tłuszczy

– rozregulowanie mechanizmów kontroli sytości i ilości przyjmowanego pokarmu

 

 

Jak podkręcić metabolizm po pięćdziesiątce?

 

– warto wprowadzić do jadłospisu soki warzywno-owocowe, powinny być naturalne, świeżo wyciskane, gdyż mają dużo błonnika, wpływającego korzystnie na trawienie

– trzeba wprowadzić aktywność fizyczną, każda forma ruchu nawet spacer po pięćdziesiątce „podkręca” metabolizm a dodatkowo zabezpiecza także przed utratą masy kostnej, mogącej prowadzić do osteoporozy,

–  w celu utrzymania wagi na stałym poziomie konieczne jest ograniczenie dziennego spożycia energii o 200 kcal,

– warto wprowadzić do jadłospisu produkty o niskim indeksie glikemicznym

– trzeba dbać o spożywanie odpowiednich produktów bogatych w potas, antyoksydanty, wapń i witaminę K,  kwasy omega- 3, izoflawony, błonnik pokarmowy,

– należy pić wysokozmineralizowaną wodę np. Staropolankę

Dieta przy menopauzie – czego unikać?

 

– warto wykluczyć lub przynajmniej ograniczyć cukier, który można zastąpić stewią lub ksylitolem.

– nie są wskazane także wszystkie produkty typu fast food, czerwone mięso, konserwy i inne produkty bogate w sól,

– kofeina w nadmiarze prowadzi do utraty wapnia, a szczaw, rabarbar i czarna herbata w dużych ilościach ograniczają przyswajanie wapnia,

– trzeba wyeliminować słodycze, alkohol i tłuszcze zwierzęce, wieprzowinę i wołowinę

– zaleca się zmniejszyć spożycie soli, żeby woda nie zatrzymywała się w organizmie,

– nie można omijać posiłków- przerwy powodują spadek glukozy we krwi i prowadzą do podjadania,

– trzeba unikać ostrych przypraw- rozszerzają naczynia krwionośne potęgując uderzenia gorąca,

– warto wyeliminować tłusty nabiał np. masło i  śmietanę- to nadmiar kalorii a dodatkowo jest problem z metabolizowaniem tłuszczy po 50 roku życia,

– nie można używać przypraw typu jarzynka– zawierają sód powodując nadciśnienie tętnicze.

 

 

 

 

Jak złagodzić objawy menopauzy?

 

– korzystnie jest wprowadzić do diety produkty bogate w fitoestrogeny, które występują w:

  • warzywach strączkowych – przede wszystkim w soi i jej produktach (mąka sojowa, prażone nasiona soi, kiełki sojowe, tofu), soczewicy, nasionach roślin strączkowych, szpinaku, czerwonej koniczynie),
  • roślinach zbożowych szczególnie ryż, nasiona lnu, olej lniany, kawa, nasiona słonecznika (to z kolei bogactwo lignanów),
  • w owocach i warzywach – cebuli, marchwi, jagodach, wiśniach, jabłkach, a także orzechach, nasionach sezamu, zielonej i czarnej herbacie,
  • pędy lucerny oraz fasola są źródłem kumestan, a resweratrol można znaleźć w czerwonym winie, winogronach, owocach morwy, orzechach ziemnych.

 

Przykładowy jadłospis diety GO! SLIM
Śniadanie: Placuszki bezglutenowe z mąki jaglanej z bananami, jogurt bezlaktozowy z morelami
Przekąska: Sok żurawinowy z czereśniami i pestkami granatu na pozbycie się wody z organizmu
Obiad : Sałatka norweska z pieczonym na parze łososiem
Podwieczorek: Winogronowy koktajl na mleku sojowym i owsianym z siemieniem lnianym na uderzenia gorąca
Kolacja: Tatar z avocado na zielonej sałatce z fasolki szparagowej
Godziny dostaw

 

Obsługujemy ponad 100 mniejszych, większych i dużych miejscowości na terenie 3 województw: mazowieckiego, pomorskiego i zachodniopomorskiego. Jeśli chcesz poznać godziny dostaw do twojego miejsca zamieszkania zadzwoń: 510 026 537

Co wyróżnia catering dietetyczny Dieta Figura
  1. Przygotowujemy naprawdę dietetyczne posiłki
  2. Posiadamy własny zakład produkcyjny
  3. Nasz kuchnia jest wyposażona w nowy sprzęt gastronomiczny
  4. W trosce o jak najwyższe standardy produkcji, przechowywania i transportu wdrożyliśmy system HACCP
  5. Jadłospisy układa zatrudniony przez nas dietetyk, jest on dostępny pod telefonem 500 011 326
  6. Zatrudniamy kucharzy z doświadczeniem i kwalifikacjami
  7. Posiadamy własną bazę transportową – posiłki dowozimy nowymi autami-chłodniami dlatego Twoja dieta pudełkowa zawsze znajduje się w odpowiedniej temperaturze
  8. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest dostępne 7 dni w tygodniu
  9. Nie znajdziesz w naszym cateringu dietetycznym posiłków ciężkostrawnych i smażonych, przyprawianych przyprawami zawierającymi glutaminian sodu, produktów przetworzonych, słodzonych, sztucznie barwionych, gotowych instantów. Gdy zachwyci Cię nasza polędwica z pieca pamiętaj, że marynatę do niej przygotowaliśmy wykorzystując tylko naturalne i nieprzetworzone składniki: miód, sól i świeże zioła
Cennik

 

1000 kcal – 67 zł/dzień (jeden dzień diety próbnej 49 zł/dzień)

1200 kcal – 69 zł/ dzień (jeden dzień diety próbnej 51 zł/dzień)

1500 kcal – 72 zł/dzień (jeden dzień diety próbnej 54 zł/dzień)

Aktualne Promocje

Przy zamówieniu diety na min. 20 dni – rabat 20% !

Oferta ważna do 31.03.2019


Zastanawiasz się czy ta dieta jest dla Ciebie odpowiednia? Zapytaj naszego dietetyka.

3 dni GRATIS!

Wybierz dowolny typ diety na 30 dni, a 3 dni otrzymasz GRATIS!