DIETA GO! SLIM – 1000, 1200, 1500 KCAL

O diecie:

Dieta rekomendowana kobietom w okresie menopauzy. Usprawnia i mobilizuje metabolizm. Jest bogata w fitohormony i antyoksydanty, wapń, potas, witaminę K i błonnik. Redukuje obrzęki, uwalnia płyny, oczyszcza i energetyzuje organizm. Przy odpowiednio dobranej kaloryczności stosowanie diety prowadzi do redukcji masy ciała.


Zastanawiasz się czy ta dieta jest dla Ciebie odpowiednia? Zapytaj naszego dietetyka.

Dlaczego kobiety przybierają na wadze w okresie menopauzy?

 

 

 

 

 

 

 

– brak ruchu

– zamiana tkanki mięśniowej w tłuszczową

– niewłaściwa dieta w tym preferowanie produktów bogatotłuszczowych

– nieregularne spożywanie posiłków

– wahania nastrojów

– zaburzona synteza i rozkład tłuszczy

– rozregulowanie mechanizmów kontroli sytości i ilości przyjmowanego pokarmu

 

 

Jak podkręcić metabolizm po pięćdziesiątce?

 

– warto wprowadzić do jadłospisu soki warzywno-owocowe, powinny być naturalne, świeżo wyciskane, gdyż mają dużo błonnika, wpływającego korzystnie na trawienie

– trzeba wprowadzić aktywność fizyczną, każda forma ruchu nawet spacer po pięćdziesiątce „podkręca” metabolizm a dodatkowo zabezpiecza także przed utratą masy kostnej, mogącej prowadzić do osteoporozy,

–  w celu utrzymania wagi na stałym poziomie konieczne jest ograniczenie dziennego spożycia energii o 200 kcal,

– warto wprowadzić do jadłospisu produkty o niskim indeksie glikemicznym

– trzeba dbać o spożywanie odpowiednich produktów bogatych w potas, antyoksydanty, wapń i witaminę K,  kwasy omega- 3, izoflawony, błonnik pokarmowy,

– należy pić wysokozmineralizowaną wodę np. Staropolankę

Dieta przy menopauzie – czego unikać?

 

– warto wykluczyć lub przynajmniej ograniczyć cukier, który można zastąpić stewią lub ksylitolem.

– nie są wskazane także wszystkie produkty typu fast food, czerwone mięso, konserwy i inne produkty bogate w sól,

– kofeina w nadmiarze prowadzi do utraty wapnia, a szczaw, rabarbar i czarna herbata w dużych ilościach ograniczają przyswajanie wapnia,

– trzeba wyeliminować słodycze, alkohol i tłuszcze zwierzęce, wieprzowinę i wołowinę

– zaleca się zmniejszyć spożycie soli, żeby woda nie zatrzymywała się w organizmie,

– nie można omijać posiłków- przerwy powodują spadek glukozy we krwi i prowadzą do podjadania,

– trzeba unikać ostrych przypraw- rozszerzają naczynia krwionośne potęgując uderzenia gorąca,

– warto wyeliminować tłusty nabiał np. masło i  śmietanę- to nadmiar kalorii a dodatkowo jest problem z metabolizowaniem tłuszczy po 50 roku życia,

– nie można używać przypraw typu jarzynka– zawierają sód powodując nadciśnienie tętnicze.

 

 

 

 

Jak złagodzić objawy menopauzy?

 

– korzystnie jest wprowadzić do diety produkty bogate w fitoestrogeny, które występują w:

  • warzywach strączkowych – przede wszystkim w soi i jej produktach (mąka sojowa, prażone nasiona soi, kiełki sojowe, tofu), soczewicy, nasionach roślin strączkowych, szpinaku, czerwonej koniczynie),
  • roślinach zbożowych szczególnie ryż, nasiona lnu, olej lniany, kawa, nasiona słonecznika (to z kolei bogactwo lignanów),
  • w owocach i warzywach – cebuli, marchwi, jagodach, wiśniach, jabłkach, a także orzechach, nasionach sezamu, zielonej i czarnej herbacie,
  • pędy lucerny oraz fasola są źródłem kumestan, a resweratrol można znaleźć w czerwonym winie, winogronach, owocach morwy, orzechach ziemnych.

 

Przykładowy jadłospis diety GO! SLIM

Śniadanie: Placuszki bezglutenowe z mąki jaglanej z bananami, jogurt bezlaktozowy z morelami
Przekąska: Sok żurawinowy z czereśniami i pestkami granatu na pozbycie się wody z organizmu
Obiad : Sałatka norweska z pieczonym na parze łososiem
Podwieczorek: Winogronowy koktajl na mleku sojowym i owsianym z siemieniem lnianym na uderzenia gorąca
Kolacja: Tatar z avocado na zielonej sałatce z fasolki szparagowej

Godziny dostaw

 

Obsługujemy ponad 100 mniejszych, większych i dużych miejscowości na terenie 15 województw: (mazowieckiego, pomorskiego,  zachodniopomorskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, wielkopolskiego, dolnośląskiego, śląskiego, małopolskiego, lubelskiego, podlaskiego, lubuskiego, opolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego). W większości miejscowości dostawy odbywają się w godzinach porannych 04.00-08.00. Jeśli chcesz poznać godziny dostaw do twojego miejsca zamieszkania zadzwoń 510 026 537.

 

 

Co wyróżnia catering dietetyczny Dieta Figura

 

 

  1. Przygotowujemy naprawdę dietetyczne posiłki
  2. Posiadamy własny zakład produkcyjny
  3. Nasz kuchnia jest wyposażona w nowy sprzęt gastronomiczny
  4. W trosce o jak najwyższe standardy produkcji, przechowywania i transportu wdrożyliśmy system HACCP
  5. Jadłospisy układa zatrudniony przez nas dietetyk, jest on dostępny pod telefonem 500 011 326
  6. Zatrudniamy kucharzy z doświadczeniem i kwalifikacjami
  7. Posiadamy własną bazę transportową – posiłki dowozimy nowymi autami-chłodniami dlatego Twoja dieta pudełkowa zawsze znajduje się w odpowiedniej temperaturze
  8. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest dostępne 7 dni w tygodniu
  9. Nie znajdziesz w naszym cateringu dietetycznym posiłków ciężkostrawnych i smażonych, przyprawianych przyprawami zawierającymi glutaminian sodu, produktów przetworzonych, słodzonych, sztucznie barwionych, gotowych instantów. Gdy zachwyci Cię nasza polędwica z pieca pamiętaj, że marynatę do niej przygotowaliśmy wykorzystując tylko naturalne i nieprzetworzone składniki: miód, sól i świeże zioła

3 dni GRATIS!

Wybierz dowolny typ diety na 30 dni, a 3 dni otrzymasz GRATIS!